Často kladené dotazy
Nejčastější dotazy
Jak získám více informací o produktu?
Jak získám více informací o produktu?
Snažíme se všechny potřebné informace uvést v detailu produktu. Pokud však potřebujte nějakou informaci doplnit, můžete se obrátit na naši podporu. Nejdůležitější údaj, který potřebují pracovníci naší technické podpory a obchodníci je katalogové číslo (kód). Jeho správným uvedením, urychlíte řešení Vašeho problému a zamezíte omylem. Najdete jej hned nad popisem produktu. Své poptávky můžete adresovat na e-mail nebo tel. číslo našeho obchodníka uvedeného na detailu produktu.
Co je součástí nerezového sloupku?
Co je součástí nerezového sloupku?
Nerezový sloupek obsahuje kotevní rozetu, krycí rozetu (v případě sloupku, který se kotví z vrchu), držáky výplně, resp. skla a držák madla. Jednotlivé díly sloupku naleznete i v "Dílech setu" na detailu zboží. Doplňkové zboží ke kotvení a vyskládání celého zábradlí naleznete v doporučeném zboží.
Je třeba svařovat nerezové zábradlí?
Je třeba svařovat nerezové zábradlí?
Ne, nerezové zábradlí z naší nabídky je skládačkový systém. K jeho montáži budete potřebovat běžné nářadí (inbusové klíče, lepidlo, kladivo, vrtačka, sada klíčů, šroubovák, ...)
Proč se držáky skla nedodávají s těsněním?
Proč se držáky skla nedodávají s těsněním?
Držáky skla z naší nabídky jsou vhodné pro více tloušťek skla a tak těsnění pro Váš specifický rozměr je třeba dokoupit zvlášť. Těsnění pro konkrétní rozměr skla naleznete v povinném příslušenství v dolní části u produktu. Tloušťku skla umíte zjistit také pomocí parametru „Glass t“. Na jeden držák skla budete potřebovat dva kusy těsnění.
Je zboží na skladě?
Je zboží na skladě?
Skladovou dostupnost si můžete ověřit hned na webu. Po otevření detailu položky se hned pod cenou nachází část „Skladová dostupnost“, kde vidíte dostupnost na jednotlivých prodejnách.
Kde si můžu prohlédnout vaše produkty?
Kde si můžu prohlédnout vaše produkty?
Naše produkty Vám rádi ukáží pracovníci na našich pobočkách. Před návštěvou si ověřte skladovou dostupnost dle instrukcí uvedených výše a kolegům uveďte katalogové číslo produktu.
Je třeba kované polotovary ještě nějak ošetřit?
Je třeba kované polotovary ještě nějak ošetřit?
Kované polotovary jsou dodávány v syrovém stavu. Před finalizací je doporučujeme pozinkovat a nabarvit.
Jaká sada vedení je vhodná pro moji samonosnou bránu?
Jaká sada vedení je vhodná pro moji samonosnou bránu?
Pro výpočet správné sady pro samonosnou bránu doporučujeme použít náš konfigurátor "Dimenzování bran", který naleznete v pravé části zápatí naší stránky v sekci "Podpora". Po zadání váhy vrat a světlosti otvoru Vám systém navrhne vhodné sady s potřebným prodloužením.